داستان های من !!!
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 با عرض سلام خدمت همه ی کسانیکه دارن این متن رو میخونن .... امیدوارم موفق باشید و عزاداریهاتون قبول درگاه حق تعالی باشه ... التماس دعا داریم ازتون ....

راستش امروز با یه صحنه ی جالبی مواجه شدم که گفتم براتون تعریف کنم .... 

سوار تاکسی بین شهری شده بودم ... که رانندش در حال صحبت کردن بود ... اولین حرف آقای راننده ی بد اخلاق بعد اینکه وارد تاکسی شدم این بود: تو این دوره و زمونه زن بردن غلطه ... ازدواج کردن غلطه !!!!  من که مات و مبهوت مونده بودم کاملا خودمو کنترل کردم تا ساکت بمونم و به حرفشون (که مخاطبشون دوتا خانوم بودند ) گوش کنم ...  دیدم بعدش میگه : آره قدیمیا زود ازدواج میکردند چون بعد اینکه ازدواج میکردند به یه چیزی میرسیدند .... پیشرفت میکردند.... خونه ای و زمینی و .... حالا ما الآن 12 یا 13 ساله ازدواج کردیم و سودی نبردیم ... هیچی عایدمون نشد که نشد ... به جای اینکه جلو بریم همش داریم عقب میریم و پس رفت میکنیم .....حالا میگن بچه باید زیاد بشه به فکر مای بی بی و شیر خشک که نیستن .... نمیدونن چند تومنه .... کسیکه 400 تومن حقوق میگیره چطور باید خرج زن و بچه رو بده .... ما به زور داریم پول آب و برق رو میدیم.... میگفت بچه نصفش هم زیاده چه برسه به یکی!!!  بابا این راننده همش ناله میکرد .... میگفت شما قیمت بنزین رو پایین بیارین چشم .... ما 10 تا بچه میاریم!!! میگفت هی میگن بچه باید زیاد بشه و جمعیت باید زیاد بشه .... به فکر گرونی نیستن که .... شما مارو تامین کنید چشم .....

من حرف این راننده رو تایید نمیکنم ولی خب یه عده حق دارن .... همینطوری که نمیشه تو این گرونی ازدواج کرد .... واقعا بچه هم خرجش زیاده .... ولی خب خدا کریمه ....

ان شاالله که همه ی گره ها از جامعمون باز میشه و مردم در آسایش زندگی میکنن .... ان شاالله .....

البته بعد اینکه از تاکسی پیاده شدم رفتم جایی که اونجا هم بحث سر ازدواج و بچه دار شدن بود ولی بسیار متفاوت با این راننده .... اونجا یه خانم دکتری بود که پشیمون بود از اینکه به بهانه ی درس و ادامه ی تحصیل دیر ازدواج کرد و البته خیلی جالب بود برای من ....

امیدوارم موفق باشید در پناه ایزد منان

آرمیتا - مدیر وبلاگ منتظران ظهور



نظرات شما عزیزان:

دوستی که فقط 20روز ازت کوچیکتره.
ساعت11:59---8 آبان 1393
سلام دوستم.سلام آبجی من.خوبی؟ایشاالله یه آقای خوب نصیبت بشه که واقعا لایقت باشه و در کنار هم واقعا خوشبخت باشین ایشاالله نصیبت میشه شک نکن چون خیلی پاک و بی ریا هستی خدا باهاته.راستی یادمه دوست داری بچه زیاد داشته باشی ایشاالله که زیاد بچه میاری مثلا دو قلو سه قلو بود خیلی خوبه خودم بهشون میرسم .آخ جون اون موقع خاله میشم . ایشاالله به همه آرزوهات برسی.توی این ماه عزیز به یاد من باش فقط واسه خودت دعا نکنی ها؟فدای تو.
پاسخ:سلام به خواهر گلم ... خوبم خداروشکر... ان شالله نصبیمون بشه هرچی که خدا صلاح میدونه ... خیلی پاکم خیلی .... الکی نگو.... خدا که با همه هست ...ون رو یادت هست؟.... مگه من مردم که تو بخوای بهشون برسی.... تو اون موقع دیگه مارو نیگا نمیکنی.... !!! راستی مامانم هست خداروشکر من غم ندارم! بعله دیگه خاله جون!!!! خیلی نامردی ... من همیشه بیادتم شک نکن .... همیشه بیادتم جون خودم .... توهم بیاد ما باش.... فدات - التماس دعا - یاحق


...
ساعت11:09---8 آبان 1393
ان شاءالله قسمت تو هم بشه و خوشبخت بشی....به قول خودت حرف مردم رو وللش.....
حلال کن
پاسخ:سلام ... ان شاالله .... ان شاالله همه خوشبخت بشن .... آره همیشه میگم حرف مردمو ولش کن .... تو هم حلال کن


ایرانمنش
ساعت21:25---6 آبان 1393
سلام آرمیتاجان . ممنون از اینکه محبت کردی و بهم سر زدی .
زینب بنازم ! صبر از صبرت خجل شد
در پیشگاهت آسمان هم بر زمین شد
زینب چه کردی ؟ دختر شهزاده ی عشق
دخت علی دخت نبی ای دختر عشق
نویسنده خانه ی خضرای وجود
پاسخ: سلام ... ممنونم .... فقط میتونم بگم امان از دل زینب .....


بی پلاک
ساعت17:07---5 آبان 1393
بله کاملا درسته باید تو ازدواج و فرزند ب خدا توکل کرد اما این دلیل نمیشه دولت دست رو دست بزاره بالاخره دولت هم وظایفی داره
پاسخ: از دولت که نمیشه حرف زد .... یه عده واقعا دارن میسوزن تو جامعه ....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ دو شنبه 5 آبان 1393برچسب:, ] [ 15:23 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق